ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Πέμπτη, Μαρτίου 05, 2015

Η παραμόρφωση της αδιακρισίας



Μου στέλνουν μηνύματα με παραμορφωμένους ανθρώπους δυστυχείς και πονεμένους. 

Το σκεπτικό είναι να εντρυφήσουμε στην ματαιότητα της ομορφιάς και της εξωτερικής εμφάνισης. Αλλά μόνο το σκεπτικό!

Δεν έχω ευαισθησίες του τύπου "βλέπω έναν παραμορφωμένο άνθρωπο και δεν αντέχω γιατι σοκάρομαι".Είμαι αρκετά υποψιασμένος για την ματαιότητα των πάντων. 

Αυτό όμως , πού αναρτούν τέτοια παραδείγματα για να τρομάξουν, είναι σκληροκαρδία και απανθρωπιά! Νομίζω, πώς κατά βάθος γοητευόμαστε από τα πάθη μας και θέλουμε να εξουσιάζουμε και να εντυπωσιάζουμε με οποιοδήποτε ηθικό τίμημα.

Βάλε τον εαυτό σου στην θέση αυτού του ανθρώπου. Θα ήθελες να αναρτούν τον πόνο σου στο διαδίκτυο για να προβάλουν έναν κάποιο διδακτισμό; Υπάρχουν πιό ανθρώπινες διαδικασίες να προβάλεις την ματαιότητα. 

Άπλωσε το χέρι στον πονεμένο και δέξου τον σαν έναν φυσιολογικό καθημερινό άνθρωπο, που έχει κάποιον σταυρό.Γιατί αυτό παραμένει. Μια εικόνα θεού!Και υπάρχουν δυνατοί άνθρωποι, πού τα έχουν βρει με τον εαυτό τους και την κατάσταση τους.

 Η αδυναμία, η αναπηρία, ο φόβος για την διαφορετικότητα είναι στην πρόσληψη από εμάς και όχι στο καθεαυτό γεγονός. 

Εσύ είσαι ο αδύναμος, ο ανάπηρος, ο δειλός.

Πιό πολύ με τρομάζει η παραμόρφωση της ψυχής σου, απ οποιαδήποτε δυστυχία!Και με πονά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: