ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τετάρτη, Νοεμβρίου 06, 2013

Για το φετινό Ιερό Σαρανταλείτουργο

 
 
 
 
 
 
Όπως κάθε χρόνο θα τελέσουμε και φέτος το Ιερό Σαρανταλείτουργο των Χριστουγέννων. 

Η περσινή συμμετοχή από τους φίλους του διαδικτύου και ειδικά του FB ήταν καταιγιστική και χαίρομαι πού κατάφερα συν Θεώ να μνημονεύσω και τα δικά σας ονόματα μαζί με όλα τα άλλα των ενοριτών και συμπατριωτών μου.
 
 Φέτος έχουν συσσωρευτεί τόσα πολλά ονόματα ήδη και πρόκειται να μαζευτούν και αρκετά άλλα στον Ναό, για αυτό θα σας παρακαλούσα( επειδή ήδη βλέπω να μου στέλνετε ονόματα με μέηλ), να μου επιτρέψετε να μην δεχτώ ονόματα απο μέηλ και να σας μνημονεύσω μόνο νοερώς, γιατί κάτι άλλο και διαφορετικό ξεπερνάει τις ανθρώπινες δυνάμεις μου. 

Σας συμβουλεύω να απευθυνθείται στον πλησιέστερο ενοριακό σας ναό. Οι περισσότεροι ναοί στην Ελλάδα τελούν σαρανταλείτουργο.

Τους φίλους από Κάλυμνο θα τους δεχτώ, μιας πού είμαστε ο μόνος ενοριακός ναός πού τελεί σαρανταλείτουργο στο νησί( εκτός των Μονών) και οφείλω να τους εξυπηρετήσω .

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση. Καλή σαρακοστή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: