ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 24, 2010

H Γέννηση



 Η     Γέννηση


Ένα άλλο βράδυ τον άκουσα να κλαίει δίπλα. Χτύπησα την πόρτα και μπήκα.  

Μου 'δειξε πάνω στο κομοδίνο ένα μικρό ξύλινο σταυρό. 

«Είδες - μου λέει - γεννήθηκε η ευσπλαχνία». 

Έσκυψα τότε το κεφάλι κι έκλαψα κι εγώ.

Γιατί θα περνούσαν αιώνες και αιώνες και δε θα 'χαμε να πούμε τίποτα ωραιότερο απ' αυτό.


Τάσος Λειβαδίτης - Ο Αδελφός Ιησούς









Εύχομαι σε όλους τους φίλους , πατέρες  και αδελφούς, ο Τεχθείς Χριστός, η Εσαρκωμένη του Θεού Ευδοκία, να ανατέλει και να γεννάται αεί στις φάτνες των ψυχών σας!

Καλά Χριστούγεννα και ολόφωτο νέο έτος!




2 σχόλια:

Αναστάσιος είπε...

Εγκάρδιες ευχές για πανευφρόσυνα Χριστούγεννα!

π Παντελεήμων Kρούσκος είπε...

Xριστός ετέχθη!
Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα!