ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Δος μου κι εμένα άνεση, Παναγιά μου,
πριν ν’ απέλθω και πλέον δεν θα υπάρχω.(Αλεξ. Παπαδ.)

Τρίτη, Μαρτίου 09, 2010

... τα εκτός του βήματος....


Εγκαινιάζω σήμερα ένα νέο ιστολόγιο με τίτλο " ... τα εκτός του βήματος...". Eκεί θα ψηλαφάμε "... του κοσμου μας τις πληγες, τα εκτος του βηματος του ιερου , μα παντα φορεμενοι το ρασο,οτι εδωσε ο θεος και μυριζει το δικο του λιβανι,ανθη καλου τε και κακου,με διαθεση πονου και αγαπης...", ήτοι θέματα πού δεν άπτονται της ιερατικής μας ιδιότητας και δράσης, αλλά την καρδιά μας συγκινούν και ξεσηκώνουν. Το σκέφτηκα πολύ και αποφάσισα να αποφορτίσω το παρόν ιστολόγιο πού είναι μόνο για πνευματικές καταθέσεις και αναζητήσεις, από κοινωνικές αναλύσεις,θυμούς,θλίψεις,μικρές απελπισίες , ακόμα και πιό ανώδυνα αλλά μυστικώς επώδυνα θέματα όπως η ποίηση και το τραγούδι. Με αυτό τον τρόπο δεν σας παρουσιάζω έναν διττό παντελεήμονα, ούτε διχοτομώ την ψυχή μου, ούτε ... βλασφημώ την ύπαρξη του κόσμου. Αλλά να! Δεν θα ήθελα να ποστάρω εδώ ένα πνευματικό μήνυμα αγάπης και ελπίδας και αμέσως μετά να σας μεταφέρω την κοινωνική μου... "μελαγχολία" και "οργή" λίγο παραπάνω. Θέλω να πιστεύω πως δεν υποκρίνομαι έτσι... Άλλωστε και μια μικρά φωνή ενός αμαρτωλού ιερέως δύναται να έχει αντίλαλο μακρύ...


ektosvimatos.blogspot.com




Δεν υπάρχουν σχόλια: